Inte en av mina bättre dagar

image

Blev knuffad av en idiot på väg till tåget och mobilen flög i backen, batteriet studsade ur men den höll. Idioten sprang vidare utan ett ursäkta ens.

Tåget 30 minuter försenat. Iskyla och spöregn och kolmörker redan kl 17.

Nu sitter jag på pendeln och förbannar landet och staden jag bor i, människorna jag delar den med och inte minst de som driver tågtrafiken.

När jag kommer hem ska jag kramas, äta middag, elda brasa och se senaste avsnittet av the good wife.

Inte en av mina bättre dagar

Kommentera

