En strålande morgon!

Kan man vara på annat än strålande humör när man vaknar till solljus, snö i gräset och inser att man fått en extra timme att dricka kaffe och blogga på? Jag tror att det är de senaste veckornas brist på solljus som har gjort mig trött, på dåligt humör och tappad blogglust. Men idag njuter jag av att det är sol redan sju på morgonen.

Helgen har annars varit mysig. Igår blev det som vanligt ridning, och Lea strålade av lycka när hon äntligen fick rida en av fjordningarna. Sen fortsatte vi med höststädning i samfälligheten och lite korvgrillning.

Jag fick också till en skön löprunda i det höstsolen, 8 km blev det men nästa gång kanske jag inte ska springa direkt efter lördagsfikat för oj vilken håll jag fick efter typ 3 km. Det gav dock med sig och jag var ganska nöjd när jag kom hem.

På eftermiddagen blev det en shoppingrunda i Haninge C för mig och Lea, jag shoppade en ny skidjacka, en lurvig myströja och Lea fick jeanstights, tröjor och ett par vinterskor. Och så har jag köpt årets första julklapp! Man ska vara ute i tid ;).

Nu väntar frukost och ett långt yogapass, sen får vi se vad vi gör av den här dagen. Plockar undan utemöblerna kanske?

En strålande morgon!

Kommentera

