Morgonrunda, morgonrunda, det ska vi ha nu

mel. Björnen sover. trad.

image

Idag var det 1-0 till mig vs latmasken. Jag sprang nämligen min första morgonrunda sedan augusti.

Klockan fem ringde klockan. Jag gick upp, drack en kopp kaffe och gav mig ut. Ynka 4 km i ett makligt tempo men ut kom jag. Det var kolmörkt, kallt (måste fixa vantar ) och benen kändes som sovande björnar. Men skönt var det.

Och av någon outgrundlig anledning var alla barnen glada och pigga (nja kanske inte pigga) och vi landade på dagis en kvart tidigare än vi brukar.

Morgonlöpning är the shit. Uppenbarligen.

Morgonrunda, morgonrunda, det ska vi ha nu

3 reaktioner på ”Morgonrunda, morgonrunda, det ska vi ha nu

Kommentera

