Ur fas

Jag känner mig lite obalanserad för tillfället och helgen har jag ägnat åt att liksom komma ikapp, tättat, vikit tvätt, plockat lite, tagit tag i papper och saker som behöver fixas och anmält mig till Springcross 18 km i vår. Fast det trista vädret har tyvärr gjort att min energinivå fortfarande är på minus.

Idag började jag iallafall dagen skönt med ett långt yogapass och en stund i bastun. Skönt och en välbehövlig påfyllnad av energidepåerna. Men trots detta har jag känt mig trött och grinig hela dan. Får väl skylla på kvinnliga hormoner eller nåt. Efter yoga blev det en fika på Dalarö bageri och titt på mattor på Länna möbler och skidjackor på Länna sport. Dock ingenting handlat, för mycket folk, en unge med för mycket spring i benen och två trötta och inte så tålmodiga föräldrar.

Nu har jag däckat i soffan och väntar på Beck-filmen.

dagens fika
en snorig Molly
söndagsmiddag

 

 

Ur fas

Kommentera

