Unnar mig lite ego-tid

image

Det är en sån där dag idag. Måndag, sovit illa, flottigt hår, saker som inte funkar, kyla, regn och mörker. Det var så fullt på tunnelbanan att jag fick stå över två tåg och missade pendeln (nej jag hade inte kunnat tränga mig in).

Så därför tänker jag vara snäll och ge mig lite egotid ikväll.

Planen är – lite bodybalance, bastu, måla naglarna med nytt nagellack och se senaste avsnittet av the Good wife.

Fuck you vardagsstress!

Unnar mig lite ego-tid

Kommentera

