God morgon onsdag

Igår glömde jag telefonen hemma, kändes naket och så kunde jag inte instagramma hela tiden. Vad snabbt man kommer fram när man inte stannar 10 gånger för att ta kort på nåt (borde kanske testa det oftare). Veckans färg är iallafall orange och jag slängde upp en iförvägiordninggjord bild igår kväll.

Hann faktiskt med en intervallrunda också i mörkret. Höll på att bli fälld av en hund som hoppade ut mot mig mitt i ruschen. Inte kul, tycker folk borde ha bättre koll på sina djur, alla gillar inte okända hundar liksom. Men intervallerna gick bra iallafall, inte jättesnabbt men bra. Bådar gott inför fortsättningen. Så länge jag inte blir sjuk ska jag väl lyckas hålla mig till träningsprogrammet.

Älsklingen är hemma med febriga Molly idag också men hon verkade vara på bättringsvägen igår kväll så vi får se hur det blir efter det. När jag tittar ut genom fönstret i kolmörkret känns det som om jag drog nitlotten som inte får ligga kvar i sängen idag. Men men, det är ju faktiskt kul på jobbet och jag har hur mycket som helst att göra så jag klagar inte. Dagarna och veckorna flyger fram bara så jag antar att jag kommer titta upp och inse att det är första advent snart utan att jag har märkt nåt.

Får man stanna dagarna lite så man hinner njuta också?

God morgon onsdag

Kommentera

