Busy lördag

Idag blir det full rulle tror jag.

Först är det som vanligt stallet och dansen och sen ska vi åka in till stan för lite shopping. På min shoppinglista står två födelsedagspresenter (fast jag är hyfsat klar över vad det blir) eftersom vi ska gå på kalas både idag och på söndag. Dessutom skulle jag behöva komma ut och springa en runda, har myror i benen efter veckans stillasittande.

Så till den stora frågan ska man införskaffa ett nudelack eller satsa på brunt?

Min shoppinglista:

  • Kalaspresenter, en treåring och en femåring
  • fleecekläder till kidsen
  • strumpor till Molly
  • nagellack
  • mascara

(notera att mina saker alltid hamnar längst ner på listan)

Source: living.msn.com via Anna on Pinterest

 

Source: nailgalore.my via Anna on Pinterest

Busy lördag

Kommentera

