Hej oktoberrusk

om jag inte redan hade haft en fin höstkappa hade jag piggat upp mig med den här röda duffeln från asos

Det är verkligen kolsvart när jag går upp på morgonen nuförtiden. Inte blir det bättre av att det regnar i princip hela tiden. Vart tog den där härliga strålande, krispiga hösten vägen? Nåja, får väl se fram emot jul då, nu är det ju mindre än tre månader kvar, sen har jag faktiskt en massa roliga saker att se fram emot, som kanske en resa, får återkomma om det senare.

Planen för dagen är iallafall som följer

  • äta frukost
  • få iväg alla barn till skolor och dagis
  • jobba
  • göra köttfärssås
  • springa första rundan på mitt milen-under-55-min-program

 

 

Hej oktoberrusk

2 reaktioner på ”Hej oktoberrusk

Kommentera

