Lite seg i benen

Hitills har det varit en nästintill perfekt helg med mycket mys, god mat och lite träning också. Gårdagens middag blev helstekt rostbiff med potatisgratäng och portvinssås, ett glas amarone och så lite glass som avslutning (häägen dazs macademia nånting. Den är fantastisk!)

image

image

Eftersom jag inte har tränat alls på hela veckan var jag mer än taggad att hitta på nåt nu i helgen. Igår blev det en skön runda på 9 km och idag ett pass spinningpuls. Började passet med att titta på fel pulsklocka och fattade inte varför det var så svårt att gå upp pulsen trots att jag tog i mer än jag brukar. Tog 10 minuter innan jag upptäckte misstaget ha ha. Det man inte har i huvudet får man väl ha i benen då ;). Svettig blev jag iallafall.

image

Lite seg i benen

Kommentera

