Hej då september!

Vart tog du vägen?

Är det bara jag eller har september gått sjukt fort? Jag kan knappt komma ihåg vad jag har gjort förutom att jag bytt jobb och sprungit halvmaran. Men förutom det har dagarna bara svischat förbi och vi har gått från jeansjacka och träskor till stövlar och halsduk. Jag fattar ingenting.

Här har ni iallafall lite september i bilder från min Instagram (som jag uppdaterar typ fem gånger om dan så följ mig där om ni vill veta vad jag gör)

Hej då september!

Kommentera

