Sköna söndag

Jag viker tvätt, älsklingen borrar upp lampor i köket, Molly leker med nåt i sitt rum och Lea gick nyss till en kompis. Sen ska vi äta kalops och så ska älsklingen åka in och kolla på fotboll.

Innan var jag på Sats en stund och körde ett härligt pulsspinningpass. Fast instruktören var sådär, lite otydlig med instruktionerna och i sista intervallpasset förstod jag varken hur långa intervallerna var eller hur många. Lyckades även missa ett par pauser så det blev rätt bra mjölksyreträning iallafall. Men resten av dan tänker jag bara gå omkring och mysa. Städa lite, läsa en bok, äta god mat.

Jag älskar mina slöa söndagar, när inget är planerat och jag kan såsa omkring i mjukisbrallor hela dan.

Fast helst vill jag ha en onepiece såklart. En med lusekoftemönster. Ska kanske önska mig en i julklapp. Bara tre månader kvar nu!! Härligt va?

image

image

färglada Mollyloll på väg hem från minisats

Sköna söndag

Kommentera

