Det tär på krafterna att lära sig nya saker

Men det är kul också.
Idag har jag bland annat gått igenom två nya cms, försökt lära mig vad de andra på företaget gör, hur organisationen ser ut och hur allt hänger ihop.

Vid det här laget känner jag mig som en urvriden trasa men längtar ändå efter att få omsätta en del av mina nya kunskaper i praktiken.
Det kommer bli en rolig höst (fast kanske inte bloggmässigt)

image
mitt skrivbord börjar så smått fyllas med saker
Det tär på krafterna att lära sig nya saker

En reaktion på ”Det tär på krafterna att lära sig nya saker

Kommentera

