Tröttman

 

Första dan på nytt jobb och på pendeln hem var jag så trött att ögonen gick i kors. Det är mycket som ska tas in, kommas ihåg och bearbetas. Men det blir nog riktigt kul det här :).

Nu har jag parkerat mig i soffan och ska surfa runt efter lite höstinspiration.

Tröttman

3 reaktioner på ”Tröttman

  1. Har oxå varit helt matt idag, vet inte varför alls. Kvällen har varit fylld av möten oxå vilket gjort att den inte blivit så mysig som jag skulle önska. Men imorgon är en ny dag med jämställdshetsfrukostseminarium och boxning på kvällen 😀

    1. Lisa: Det kanske kommer. Än är jag så ny och håller på och sätta mig in i allt. Sen kommer jag förstås inte blogga några detaljer om vad vi gör på jobbet eftersom det är lite hemligt sådär ;). Men det kommer säkert komma några glimtar framöver

Kommentera

