Bästa tiden på dygnet

 

Sitter i tystnaden och dricker mitt kaffe och läser bloggar. Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det. Snart ska jag göra frukost till familjen, sen är det ridning och dans som gäller.

Bästa tiden på dygnet

En reaktion på ”Bästa tiden på dygnet

  1. Gillar också lugnet på morgonen, men har det sällan. Idag vaknade Alexander 5.30, innan 7 var även Zacke uppe och så lite senare Johannes. Och givetvis hade jag inte kommit i säng förrän efter 12. Ja, ja, jag överlever.

Kommentera

