Lovely friday!

Rensning av dator och skrivbord följdes av härlig lunch på Ulriksdal, solen sken och fåglarna kvittrade (eller tja, det kändes så). Sen avslutningsfika med helt sjukt god (om jag får säga det själv) vitchokladkladdkaka och hallonsås.

Av mina kollegor fick jag både amaronevin och finaste pip-kopparna som nu pryder min hylla. Tack för allt, ni är bäst!

Lunch på bästa Ulriksdals trädgårdscafé

 

Finaste vattenkannorna hittade jag på Ulriksdals trädgård
Skrivbordet har aldrig varit renare
Finaste pip-kopparna!

 

Lovely friday!

2 reaktioner på ”Lovely friday!

Kommentera

