Hej septembersöndag

slöar i soffan

Om gårdagen var stora aktivitetsdagen så tänker jag utnämna söndagen till stora slöardagen. Ja om man bortser från mitt inplanerade långpass då. 15 km hade jag tänkt springa idag, har redan ångrat mig 😉 men jag vet ju att det kommer vara skönt när jag väl kommer iväg.

Vi hade vänner på middag igår och som vanligt hade jag tänkt att jag skulle fota maten men det blev liksom inte av. Tipsar dock om desserten – Cheesecake med lemoncurd. Det är andra gången jag gör den och den är sjukt god.

Nu ska jag dock ta mig i kragen och gå till bageriet för frukostbröd, men det är ju så skööööönt att ligga i soffan och slöa.

Hej septembersöndag

Kommentera

