Saker man blir glad av på kontoret

Nu har jag ju bara en vecka kvar på jobbet och har ingen riktig aning om hur rutinerna ser ut på mitt nya (men ser fram emot att utforska det). En sak som jag verkligen gillar med mitt nuvarande kontor är mina kära kollegor och att vi har så kul ihop.
Här kommer mitt recept på saker man blir glad av på kontoret

  1. Personliga prylar – skrivbordet blir helt enkelt lite roligare med egna prylar om så bara ett nagellack.
  2. Fika – fika bör man annars dör man. Om inte fysiskt så iallafall själsligt. När ska man annars skvallra, uppdatera sig på vad som hänt och höra snaskigheternas i varandras kärleksliv?
  3. Musik – Sitter man i öppet landskap kanske det inte är jättepoppis att poppa musik jämt och ständigt men på min avdelning har vi en gemensam spotifylista som vi brukar lyssna på på fredagar. Vi kallar den shiny happy friday och den piggar upp såväl soliga som regniga fredagar.
Saker man blir glad av på kontoret

Kommentera

