Finaste färgen

Är…. korall! Jag har blivit helt tokig i den. Igår på lunchen tog vi en liten shoppingrunda och jag som hade tänkt köpa överdragsbyxor till Molly hittade inget annat än en ny tröja till mig själv. I just korall.

Faktiskt ett trendbrott eftersom det brukar vara tvärtom, att jag letar efter något till mig men kommer hem med kläder till barnen. Men idag blir det en lunchrunda för att leta överdragsbyxor igen, jag hoppas att Lindex i Sumpan har nåt annat än strl 104 i butiken. Och att inget korallfärgat kommer i min väg för då kanske jag tappar huvudet och spontanshoppar igen.

Finaste färgen

5 reaktioner på ”Finaste färgen

Kommentera

