Premiär

Igår var det premiär för Lea på hästryggen. Eftersom jag fick vara med och hjälpa till glömde jag helt bort att ta någon bild så det kanske får bli nästa gång. Hon var iallafall mycket stolt och nöjd och jag fick i princip slita henne från hästen när vi skulle åka hem, så det verkar ju vara en hit det där.

Efteråt åkte vi till XXL i Kungens kurva och inhandlade ridskor och strumpor eftersom de gummistövlar hon fick låna av mig (hennes egna var för små) var lite på gränsen för stora. Så nu är det bara ett par bruna ridbyxor och en ridhjälm som står på önskelistan. Ska kolla med min mamma om hon kan kolla efter det nästa gång hon är i Ullared. Det är dyrt med ridgrejer.

 

Premiär

En reaktion på ”Premiär

Kommentera

