Höstvibbar

Hösten är verkligen på väg men än så länge njuter jag av den sista solvärmen och går i sandaler ett litet tag till. När jag ser människor komma med höstkappor och boots på pendeln vill jag liksom stanna tiden och bandet ett litet tag, och då är ändå hösten min absoluta favoritårstid.

Det börjar bli mörkare på morgnar och kvällar och det finns en liten föraning av höstkyla i luften men den är ändå inte här än. Jag vill liksom suga på karamellen lite till och hinna längta lite efter hösten innan den kommit.

Knäppt? That´s me.

när jag åkte hemifrån i morse var himlen blå. Till skillnad från norra sidan om stan där det tydligen regnade
när jag åkte hemifrån i morse var himlen blå. Till skillnad från norra sidan om stan där det tydligen regnade
Solen sken också lite på mig
Solen sken också lite på mig
favoritoutfiten just nu, chinos och träsandaler
favoritoutfiten just nu, chinos och träsandaler
Höstvibbar

Kommentera

