Badrumspiffig

Med hösten kommer alltid inredningssuget för min del. Aldrig vill jag piffa, städa och göra fint så mycket som på hösten och ett litet projekt jag tänkte ägna mig åt de kommande veckorna är badrummet på övervåningen.

Vi har en del kvar att göra i huset innan det är som vi vill ha det och det stora badrummet ligger tyvärr ganska långt ner på prioriteringslistan. Just nu är det ganska fult med rosa/aprikost kakel och hemska gamla badrumsskåp från ikea i jalusimodell (dammfälla deluxe!). Så min tanke var att göra en liten snikpiffning, göra mig av med några av skåpen, köpa hylla med korgar istället och åtminstone försöka få det att bli lite mysigt. Jag tänker mig vitt och grått, det är färger som kommer gå igen i det lilla badrummet på nedervåningen som förhoppningsvis står klart innan jul.

Nåt sånt här tänker jag mig (klicka på bilden för att se var prylarna kommer ifrån)

my bathroom
Badrumspiffig

Kommentera

