Träningsfri söndag

image

image

Eller för att vara ärlig en träningsfri tvåveckorsperiod snart. Idag har jag solat på altanen och köpt topphälsa i hopp om bra råd för hur man genomför en halvmara helt och hållet otränad. Och tidningen innehöll några bra tips så det var inte helt waste oh money.

Den här eländiga förkylningen bara fortsätter och fortsätter och nu har jag inte längre något hopp om att den nånsin kommer gå över.

Jag menar, snoret är ju så tjockt att nässprayen inte ens tar sig igenom. Ser framför mig ett liv som soffpotatis med flottigt hår, växande bukfetma och en aldrig sinande ström av grönt snor som väller ut ur varje tänkbar kroppsöppning.

Så om ni undrar varför jag slutat blogga så är det för att mina slemmhinnor kvävt mig i sömnen.

Nu ska jag åka och äta middag hos svärföräldrarna.

Träningsfri söndag

En reaktion på ”Träningsfri söndag

  1. Fy så trist att vara förkyld så länge. Håller tummarna för att det går över snart. Själv har jag fått inse att jag får hoppa över tjejmilen. Varken höft, ben eller mitt blodvärde håller måttet:(

    Kram och pepp från mig

Kommentera

