Dags för nya mjukisar

Igår insåg jag att mina mjukisbyxor nog har sett sina bästa dar. De är från h&m och inköptes någon gång innan Molly blev till, och användes flitigt genom graviditeten (hon är alltså 4 år nu). Men det betyder alltså att jag har en giltig anledning att shoppa nya! Min inre shopoholic jublar.

Den här gången är jag lite sugen på ett par mörkblå från Hollister. Känner mig sådär Kaliforniasnygg bara jag tänker på det faktiskt.

Dags för nya mjukisar

3 reaktioner på ”Dags för nya mjukisar

  1. Haha, för mig kan det inte bli mer preteen än Hollister och funderar när jag ser 50-åringar i tshirts med Hollister-tryck. Kommer aldrig glömma Abercrombie-affären i London där jag höll på att svimma av all parfym. De som jobbar där måste beundras för att de orkar. De såg alla ut som i en lycklig reklamfilm. Blä!

Kommentera

