Do more of what makes you happy

 

Det är lite av min livsfilosofi de senaste åren. Att göra mer av sådant jag tycker om och blir glad av (fast ibland är det inte helt enkelt att veta vad det är man blir glad av)

Här är iallafall fyra saker jag blir glad av att göra

  1. Läsa böcker
  2. Resa
  3. Träna
  4. Umgås med folk jag tycker om

Så där har ni fyra saker jag tänkte göra mer av. Fast just idag blir det nog lite mer dansfilm och nässpray, den eländiga förkylningen vill inte riktigt släppa taget.

Do more of what makes you happy

Kommentera

