Planerar för en frisk höst

Förkylningen håller i sig och jag har nu snutit mig så mycket att jag börjar få skavsår under näsan. Därför lägger jag nu upp en plan för hur jag ska hålla mig frisk i höst och vinter. Att vara sjuk är nämligen typ det tråkigaste jag vet och förkylningar botas bäst genom att undvikas.

Här är planen

1. vitaminer varje dag


2. Mycket lågintensiv träning, i form av promenader och joggingrundor. UTOMHUS

3. Mycket sömn. 8 timmar per natt är nog en utopi men iallafall så mycket som det bara går 🙂

 

 

Planerar för en frisk höst

Kommentera

