Last days of summer

Eller iallafall näst sista dagen på semestern. Den spenderar jag med att känna mig krasslig (ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet) och planera inför hösten som snart kommer.

Molly är nu anmäld till barndans (och går dagligen omkring och ”provar” sin nya dansdräkt) och Lea börjar på ridskola om lite mindre än en vecka. Jag ser faktiskt fram emot vardag, nytt jobb och lite mer fasta rutiner igen efter semesterns sköna men ack så slappa dagar. Snart är det vardag som gäller och det ser jag faktiskt fram emot.

 

Ungen har tjatat i ett år, nu är det snart dags 😉

Jag försöker göra övergången från flipflops till vanliga skor så smärtfri som möjligt och har köpt mig ett par tygskor

 

Last days of summer

En reaktion på ”Last days of summer

Kommentera

