Man ska inte klaga

… eller så är det just det man ska. För efter att jag beklagat mig över den kalla sommaren slog det till och blev varmt igen, både idag och igår har vi haft riktigt härliga varma sommardagar.

Idag har vi hängt nere vid Rudan och badat och solat. Nu kör jag en egen liten after beach på altanen med en kall öl och lite bloggläsning medan älsklingen kollar på nån Bajenmatch.

Det är semester det.

ungarna leker tillsammans för en gångs skull

 

barnen leker – jag solar

 

Dagens outfit – shorts och flipflops

Och när vi är och badar tillsammans med hälften av alla andra barnfamiljer i trakten kan jag inte låta bli och njuta av att mina barn börjar bli stora.

Det är så ofattbart skönt att slippa springa omkring med en 1,5 åring utan lugnt kunna sitta på stranden och hålla koll på att ungarna inte hittar på några dumheter. Visst måste man ha koll på dem men det är inte alls på samma sätt. Jag tror minsann att jag är färdig med de där spädbarnsåren nu. Är så nöjd med att ha det som jag har det och njuter av varenda sekund.

 

Man ska inte klaga

Kommentera

