En underbar dag

Fylla år borde man göra flera gånger om året. Och av någon anledning tycker jag det känns roligare att vara 34 än t ex 22. Känner mig lyckligt lottad över min fina familj, världens goaste ungar, mitt mysiga hem och i höst har jag ett nytt spännande jobb att gå till.

Gårdagen började med frukost och presenter från älsklingen. Fick parfymer, en bok och världens finaste Klematis.

20120629-073832.jpg

På jobbet bjöd jag på glass och jordgubbar med chokladsås och hann springa världens skönaste lunchrunda i solen.

Till middag blev det sen grillad entrecote med klyftpotatis, halloumi och sparris. Och som pricken över i åkte tyskarna på stryk i fotbollen.

Så kan man ha det varje dag…

En underbar dag

Kommentera

