Önskar mig något onödigt

Det närmar sig födelsedag, och i år tänker jag för allas skull göra en riktigt ordentlig önskelista. Inte för att jag är kräsen och så, jag är glad bara jag får en present eller några grattis på Facebook. Men jag skulle nog bli lite extra glad om jag fick nåt onödigt. Vad som helst bara det är onödigt, något som jag inte behöver som t ex en dammsugare eller ny eltandborste utan något som är bara, just onödigt.

Här är exempel på onödiga saker jag skulle kunna tänka mig att få i ett litet paket 

En onödigt spännande bok

En onödigt dyr parfym

Ett onödigt fint halsband

En onödigt snygg tröja

Önskar mig något onödigt

2 reaktioner på ”Önskar mig något onödigt

Kommentera

