Borta bra men hemma bäst

Var hemma vid tolvtiden igår eftersom flyget från München var 40 minuter försenat. Men vad gjorde väl det eftersom jag hade tagit ledigt p ga skolavslutning. Finaste gullungen gick ut tvåan vilket såklart måste firas med vår sedvanliga efter-skolavslutningsfika.

Lite senare cyklade vi ner till Rundan och sprang en sväng, Lea var sjukt stolt över sina 2,3 km och jag var nöjd med att få provspringa mina nya skor, som dock gav mig en hel del skavsår. Det är meningen att man ska springa barfota i dem, men nästa gång tar jag nog strumpor. Iallafall tills jag blivit av med blåsorna. Förutom blåsorna är jag grymt nöjd med skorna, kändes som om jag flög fram i dem med en helt annan hållning än vanligt.

Hon är verkligen världens mysigaste sällskap, och imorgon ska vi till Gröna Lund!

Borta bra men hemma bäst

Kommentera

