Dumma runkeeper

Idag hade jag tänkt börja mitt träningsprogram inför halvmaran, dagens pass var 6 km i ganska lugnt tempo. Men nu vet jag tyvärr varken hur långt jag sprang eller i vilket tempo eftersom runkeeper fuckade upp ordentligt. Efter 3,18 km slutade den helt enkelt att mäta distansen så det var ju lagom kul. Funderar att börja köra lite med Nike+ appen istället, det verkar vara många som haft problem med runkeeper på senare tid. Ska mäta rundan nästa gång för att se hur lång den är men totalt tror jag att det blev ungefär 8 km på 48 minuter men jag stängde av runkeepern innan dess för att jag var så irriterad på att den inte funkade.

Jag menar, hur troligt är det att jag höll ett 81:18-tempo?

 

Dumma runkeeper

En reaktion på ”Dumma runkeeper

Kommentera

