Anna vs latmasken 1-0

Något bättre väder idag men inte direkt sommar ens om man anstränger sig till det yttersta för att vara positiv. Jag tog mig iallafall i kragen och körde lite backintervaller i morse. Ont, jobbigt, blodsmak i munnen. Hade tänkt göra 20 men efter 10 var jag helt slut och avslutade med en liten runda i skogen istället.

efter dagens runda
peps piggade upp lite. Typiskt sommarväder

På onsdag är det 10 km blodomloppet som gäller men efter det får jag nog ta ett par veckors vila från löpningen. Känns för jävligt men höften är fortfarande ond så fort jag sprungit och jag vill inte göra den värre.

Nu ska jag knata upp till centrum och hämta ut några paket och fundera på vad det ska bli till middag. Jag är lite sugen på en gryta av nåt slag, för att matcha höstvädret liksom.

Vad gör ni idag?

Anna vs latmasken 1-0

Kommentera

