Inte nöjd

Vaknar upp efter gårdagens vårrus och är inte alls nöjd. Ont i höften och känner att det gick dåligt rent ut sagt. Visst, jag nådde mitt mål på 30 minuter men det kändes tungt, tyngre än vanligt och jag känner mig i urusel form. Hade egentligen hoppats på runt 28 minuter, en fart som jag tidigare sprungit i utan jättestora problem. Men nej. Det var tungt, det var jobbigt och jag är i skitform.

Bokar därför in spinning på lunchen idag. Måste förbättra den där jävla syreupptagningsförmågan.

Inte nöjd

Kommentera

