Vilar mig i form

Uppladdningen har, eh, inte börjat.

Försökte mig på en runda i spåret igår men kunde knappt andas p ga snor och knappt springa p ga ont i höften. Vilket betyder att jag får vila mig i form till vårruset nästa vecka. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig eftersom planen var att springa snabbt (eller tja, snabbt för att vara jag).

Nu får jag väl köpa Voltaren gel för att försöka bli av med smärtan i höften och se vårruset som en liten uppvärmning inför Blodomloppet där jag tänkte springa 10 km, hur det nu ska gå…

Vilar mig i form

2 reaktioner på ”Vilar mig i form

Kommentera

