Nära havet vill jag bo…

Vi är i Halmstad över helgen. Efter dagens familjemiddag med tillhörande kaos (och glada ungar ska tilläggas) tog jag och älsklingen bilen ner till Frösakull för en promenad nere på stranden. Jag älskar havsluften. Det är rogivande, lugnt och skönt. Tänk att bara kunna vakna upp till vågskvalp, ta en joggingrunda längs vattnet och avsluta med ett bad.

Jag skulle verkligen vilja bo nära havet.

Nära havet vill jag bo…

2 reaktioner på ”Nära havet vill jag bo…

  1. Ja, det är något speciellt med vatten, läskigt och underbart på samma gång. Har ju spenderat helgen på en båt i Stockholms skärgård och det är ju mer instängt än den halländska kusten men riktigt underbart. Skulle vilja bo så vi kan ha båten vid huset men ändå jobba i stan.

  2. Ja, vatten är härligt. En båt skulle jag också vilja ha fast ingen av oss kan ju segla. Min dröm är att bo nånstans i Stockholms skärgård, fast då blir det jobbigt att ta sig till jobbet…

Kommentera

