Jag hatar att vara sjuk

Det finns inget mer onödigt än att vara sjuk. Det är jobbigt, tröttsamt, gör ont och helt helt onödigt. Tänk vad många saker jag hade kunnat göra istället för att ligga hemma och vara sjuk.

Planen från början var att jag skulle ta och göra en massa skrivande som jag ändå behöver lugn och ro för att göra ordentligt men förutom att rensa mejlen, boka in några möten och fixa till några blogginlägg har det inte blivit något jobbande alls gjort så jag kapitulerar och tar en sjukdag helt enkelt. Får inse att bomullen i huvudet, värken i kroppen och kliandet i halsen inte kommer gå över bara för att jag vill det.

Såhär har min dag sett ut hittills.

Jag hatar att vara sjuk

2 reaktioner på ”Jag hatar att vara sjuk

  1. Ogillar också att vara sjuk men är lite avis på dig som kollat på DOX och sånt, skulle vilja ha tid, ta mig tid, att göra det oftare.

    Såg btw att det var 0 platser kvar till AXA fjällmara – men det hade varit kul. Nästa år kanske får bli löpåret på riktigt.

  2. Helen: långa varianten var fullbokad men igår fanns det iallafall platser kvar till 13-kilometersrundan. Men jag är nog mer inne på Salomon trail nu. Det är ju i Stockholm också

Kommentera

