Reboot

Och precis när jag hade tänkt att jag skulle komma igång med löpningen ordentligt…

Halsont, snorig, huvudvärken from hell.

Men imorgon kanske det känns bättre? Idag får jag iallafall nöja mig med att titta på min fina runda jag skapade på Shapelink och slösurfa efter nya träningskläder. Så fort jag känner mig bättre ska jag komma igång på allvar med träningen som det har varit lite sådär med de senaste veckorna.

Planerade rundan

Finfina kläder från Stadium att springa i

Planen?

Morgonpromenader varje dag, löpning + 20 minuters styrkepass med tabata appen varannan dag och två SATS-pass i veckan. Nästa vecka börjar jag också jobba sommartid och slutar en hel timme tidigare varje dag. Lyx!

 

 

Reboot

2 reaktioner på ”Reboot

  1. Helen:
    Ja, det låter nog ganska mycket. Två sats-pass är ju inte svårt att få till. Tricket med det andra är att hitta tiderna. Morgonpromenaderna får jag köra innan jobbet (såklart) och sen använder jag ett par luncher till löpträning. Träna efter jobbet varje dag funkar liksom inte alls

Kommentera

