Vårrusetuppladdning pågår

Men det går väl lite sisådär.

Idag körde jag en runda på lunchen igen och det gick bra mycket långsammare än förra gången även om vädret var helt underbart med strålande solsken. Kände mig tung och trög i kroppen och blev bra mycket svettigare än i tisdags.

Jag sprang med min kära kollega Elin men jag tror nog inte riktigt att jag är nån sällskapslöpare. När jag springer vill jag inte prata, då vill jag helst vara ifred med mina tankar och naturen och luften och musiken. Bara nöta på och vara medveten om rytmen, andetagen och rörelsen. Det är nog det jag gillar mest även om det förstås är trevligt med sällskap.

Det finns flockdjur och så finns det ensamvargar. Jag är nog av den senare sorten

Vårrusetuppladdning pågår

Kommentera

