Sommarsurfar

Dricker kaffe och drömmer om sommaren vid min favoritplats. Mitt köksbord. Det är grönt utanför och björkarna har nästan helt slagit ut, grannens magnolia är överblommad sedan länge och liljorna och pionerna börjar sticka upp ordentligt i rabatten. Sommaren är nära men än är det kallt.

Jag fortsätter drömma om ljumma vindar och långa varma dagar och tänker att i år vill jag ha ett par röda shorts. Ytligt kanske, men sånt man blir glad av. Blommor och röda shorts.

Ska bege mig in till gallerian nån dag och leta efter de här Hollister-shortsen

 

Sommarsurfar

Kommentera

