I suck

Nu är vi i Abisko på Pure Freeride Camp. Läget är väl lite sisådär, jag skulle ljuga om jag sa att det var tipptopp. Just nu vill jag mest gråta lite och krama mina barn.

Strålande sol har vi iallafall haft men skidåkningen har inte gått bra. Skidorna vill inte alls åka som jag vill, de är tunga, bängluga, för långa och jag är helt slut i benen efter att ha försökt hålla emot. Dessutom åkte jag på en rejäl vurpa. Det är alltså inte speciellt kul just nu.

Men utsikten är fin, imorgon är en ny dag och jag ser mer fram emot att gå upp för fjället än att åka ner. Så over and out, don’t break a leg…

20120419-231925.jpg
Utsikt från turiststationen

I suck

Kommentera

