Ny vecka betyder ny träning

Jag är med i en träningsutmaningsgrupp på Facebook där vi utmanar och peppar varandra med träning av alla möjliga slag. Förra veckan var det armhävartävling och jag lyckades skrapa ihop 359 st (och nu har jag träningsvärken deluxe)

Den här veckan kör jag också Burpees, som jag hatar. Jag mår illa av det där hoppandet upp och ner, så en utmaning är perfekt, det är enda sättet att få mig att göra dem frivilligt.

Och här är mitt motto för dagen, hittat på Pinterest (som för övrigt är fantastiskt)

Ny vecka betyder ny träning

2 reaktioner på ”Ny vecka betyder ny träning

  1. Monia: jag ser det som att motivationen är belöningen man får för att man ger sig ut när man inte alls har nån lust. Att komma iväg är det jobbigaste 🙂 Lycka till med träningen

Kommentera

