Ge mig lite värme!

Efter den här helgen känner jag mig stelfrusen ända in i själen. Det blev inga planteringar gjorda idag  eftersom jorden var helt stenhård och inte gick att gräva i. Vilken skillnad mot för några veckor sedan. Trots att solen tittade fram idag var vindarna så isande att de gick rakt igenom kroppen.

Well, vi var iallafall ute ett tag  idag trots att jag höll på att frysa ihjäl. Älsklingen satte häcken (diket var grävt i förväg för några dar sedan då det inte var stenhårt i jorden) och jag rensade en del av förrådet.

Men nu är jag trött på kylan, nu vill jag ha ljumma vindar, värme och sol på min bleka kropp. Drömmer mig bort bland sommarkläderna så länge och hoppas att det vänder snart. Inga fler isvindar tack.

När det är varmt nog kan jag tänka mig att gå omkring lite såhär…

Från Abercrombie

Måste nog ta en sväng förbi Abercrombie när vi åker till London snart…

Ge mig lite värme!

Kommentera

